Şikayet Yönetimi Yazılımı
Müşteri şikayetleri, özenle yönetilmesi gereken “altın yumurtalar”dır. Müşteri şikayetlerinin sistematik ve etkili bir şekilde ele alınması; proses ve ürünlerin iyileştirilmesine ve müşteri bağlılığının artırılmasına çok önemli katkılar sağlar.
Altasoft’ un bu modülü ile; müşteri şikayetlerini zaman ve mekan sınırı olmadan etkili bir şekilde ele alabilirsiniz. Şikayetlerin ele alınması aşamalarını, sistematik ve şeffaf olarak takip edebilir, kayıt altına alabilir ve hızlı ve etkili bir şekilde çözüme ulaştırabilirsiniz.
Özellikler
- Şikayet sınıflarını belirleyebilirsiniz.
- Şikayet aşamalarını belirleyebilirsiniz.
- Şikayetleri, sipariş numarası, iş emri vb. Bilgiler ile ilişkilendirebilirsiniz.
- Şikayetçilere, düzenli bildirimler yaparak, kuruluşunuzun itibarını artırabilirsiniz.
- Şikayetlerin çözümü için aksiyonlar oluşturabilirsiniz.
- Çözüm aksiyonlarını uygulayabilir ve takip edebilirsiniz.
- Aksiyonlar için hatırlatma yapabilirsiniz.
- Aksiyonlar tamamlandıktan sonra şikayetleri kapatabilirsiniz.
- Şikayetler için düzeltici faaliyet/8D başlatabilirsiniz.
- Şikayetlerin maliyetlerini takip edebilirsiniz.
- Diğer yazılımlarınız ile entegre çalışabilirsiniz.
- Gerekli aşamalarda kullanıcıları E-posta ve/veya SMS ile bilgilendirebilirsiniz. (şikayet açılışı, kapanışı gibi)
- Kullanıcı bazlı görme ve indirme kısıtlaması yapabilirsiniz.
- Kullanıcılar bekleyen işlerini takip edebilir.
- Çeşitli raporlar oluşturabilirsiniz. (Şikayet Listesi, Şikayet Raporu, Şikayet Sınıfı Raporu vb.)
Diğer Yazılımlarımız
- Doküman Yönetimi Yazılımı
- Hedeflerle Yönetim Yazılımı
- Düzeltici Faaliyet Yönetimi Yazılımı
- 8D Yazılımı
- Aksiyon Yönetimi Yazılımı
- Risk Yönetimi Yazılımı
- Toplantı Yönetimi Yazılımı
- Hatalı Ürün/Hizmet Yönetimi Yazılımı
- Eğitim Yönetimi Yazılımı
- Kalibrasyon Yazılımı
- Tetkik Yönetimi Yazılımı
- Öneri Sistemi Yazılımı
- FMEA Yazılımı
- Kontrol Planı Yazılımı
- 5S Yazılımı
Bu modül; “ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi”nin gereksinimlerini karşılayacak şekilde tasarlanmıştır.
Şikayet yönetimi modülü; “ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi”nin gereksinimlerini karşılayacak şekilde tasarlanmıştır. Kuruluşunuz için çok değerli olan müşteri şikayetlerini bu modül yardımı ile çok daha hızlı şekilde sonuca ulaştırabilir, hem müşterinize hem de kendinize değer katabilirsiniz.
Müşterileriniz, ürün veya hizmetleriniz ve şikayet sınıflarınız sisteme tanımlandıktan sonra müşteri şikayetleriniz ile ilgili kayıtları AltaSoft üzerinden takip etmeye başlayabilirsiniz. Hangi müşterinizin şikayette bulunduğunu, şikayet sınıfını ve sorunun ne olduğunun tanımı sisteme girilmektedir. Kayıt tamamlandığında, müşteriye şikayetinin ele alındığıyla ilgili otomatik mail gönderilmektedir. Şikayet kaydı alındığı anda şikayet sorumlusuna bildirim ve mail göndermekte, şikayet sorumlusu tarafından ilerleme detayları sisteme eklenmekte, şikayetin giderilmesi ile ilgili faaliyetler ve sorumlular belirlenmektedir.
Gerek duyulduğunda, şikayet ile ilgili olarak düzeltici faaliyet de başlatılabilmektedir. Şikayet ile ilgili atanan faaliyetler de sonuca bağlandıktan sonra şikayet sorumlusu tarafından kontrol edilmekte ve şikayet kapatılmaktadır.
Müşteri şikayetleri ve hangi aşamada oldukları AltaSoft üzerinden izlenebilmekte ve talep edildiğinde liste halinde raporlanabilmektedir. Müşteri şikayetlerinizin yönetimini ve takibini web tabanlı, sistematik hale getirmeye hazırsanız lütfen bize ulaşın…
Tüm Yönetim Sistemleriniz
Tek Platformda
AltaSoft ile yönetim süreçlerinizi dijitalleştirin, verimliliği artırın ve tüm süreçlerinizi tek bir arayüzden kolayca yönetin. 1999'dan bu yana 1300'den fazla firmanın tercihi!