logo

Yönetim Sistemi Yazılımları

AltaSoft Yazılım Modülleri
Yönetim sistemlerinde oluşturulan dokümanlar, doküman yönetim yazılımı kullanılarak daha etkin yönetilir ve kurum...
Global 8D faaliyetlerinizi yetkili kullanıcılar tarafından yönetin. Ortaya çıkan düzeltici faaliyetler yetkilendirme çerçevesinde...
Kuruluşun süreç ve faaliyetlerinin hızlı ve doğru yönetilmesi, kuruluşun iç iletişiminin etkinliğine bağlıdır....
Uygun bir sistem olmadan eğitimlerin verilmesi, düzenlenmesi, katılım ve sertifikaların takip edilmesi, eğitim...
"İşi yapan en iyi bilir" anlayışından hareketle çalışanların görüş ve önerilerinin alınması sorunların...
5S faaliyetlerinizi sistematik ve etkili bir şekilde kurum kültürüne dönüştürün. 5S adımlarının doğru...
Kuruluşlar, sürecin genel performansını dikkate alarak her süreç için hedeflerini ve KPI'larını tanımlamalıdır....
Organizasyonlarda rutin aktivitelerin takip edilmesi ve yönetilmesi kolaydır ancak organizasyonlar rutin olmayan aktivitelerle...
Müşteri şikayetleri dikkatle yönetilmesi gereken "altın yumurtalardır". Şikayetlerin sistematik ve etkin bir şekilde...
Ensuring the timely calibration of the measuring devices that affect decision-making is important...
Kuruluşunuzun P-FMEA ve D-FMEA faaliyetlerini hızlı, kolay ve doğru bir şekilde yönetin. Çalışanlarınızın...
Tüm yönetim sistemleri uygunsuzlukların tekrarını önlemek için düzeltici faaliyetler içerir. Sürekli iyileştirmenin en...
Süreç Yönetimi, yönetim sistemlerinin temelidir ve Risk Temelli Düşünmeyi temel alır. Hedeflere ulaşmak...
Uygun olmayan ürün/hizmetler sahada ortaya çıkar ve kayıt altına alınmadan tamir edilir/hurdaya çıkarılır...
Düzgün planlanmış ve uygulanan iç denetimler, iç iletişimle birlikte MS'in etkinliğini arttırır ve...
Prosesinizdeki belirli aşamaların kontrol edilmesi, üretim/hizmetinizin kontrol altında olmasını ve istenmeyen durumların fark...
Demo

Şikayet Yönetimi Yazılımı

Müşteri şikayetleri, özenle yönetilmesi gereken “altın yumurtalar”dır. Müşteri şikayetlerinin sistematik ve etkili bir şekilde ele alınması; proses ve ürünlerin iyileştirilmesine ve müşteri bağlılığının artırılmasına çok önemli katkılar sağlar.

Altasoft’ un bu modülü ile; müşteri şikayetlerini zaman ve mekan sınırı olmadan etkili bir şekilde ele alabilirsiniz. Şikayetlerin ele alınması aşamalarını, sistematik ve şeffaf olarak takip edebilir, kayıt altına alabilir ve hızlı ve etkili bir şekilde çözüme ulaştırabilirsiniz.

Bu modül; “ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi”nin gereksinimlerini karşılayacak şekilde tasarlanmıştır.

Özellikler
    • Şikayet sınıflarını belirleyebilirsiniz.
    • Şikayet aşamalarını belirleyebilirsiniz.
    • Şikayetleri, sipariş numarası, iş emri vb. Bilgiler ile ilişkilendirebilirsiniz.
    • Şikayetçilere, düzenli bildirimler yaparak, kuruluşunuzun itibarını artırabilirsiniz.
    • Şikayetlerin çözümü için aksiyonlar oluşturabilirsiniz.
    • Çözüm aksiyonlarını uygulayabilir ve takip edebilirsiniz.
    • Aksiyonlar için hatırlatma yapabilirsiniz.
    • Aksiyonlar tamamlandıktan sonra şikayetleri kapatabilirsiniz.
    • Şikayetler için düzeltici faaliyet/8D başlatabilirsiniz.
    • Şikayetlerin maliyetlerini takip edebilirsiniz.
    • Diğer yazılımlarınız ile entegre çalışabilirsiniz.
    • Gerekli aşamalarda kullanıcıları E-posta ve/veya SMS ile bilgilendirebilirsiniz. (şikayet açılışı, kapanışı gibi)
    • Kullanıcı bazlı görme ve indirme kısıtlaması yapabilirsiniz.
    • Kullanıcılar bekleyen işlerini takip edebilir.
    • Çeşitli raporlar oluşturabilirsiniz. (Şikayet Listesi, Şikayet Raporu, Şikayet Sınıfı Raporu vb.)

Şikayet yönetimi modülü; “ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi”nin gereksinimlerini karşılayacak şekilde tasarlanmıştır. Kuruluşunuz için çok değerli olan müşteri şikayetlerini bu modül yardımı ile çok daha hızlı şekilde sonuca ulaştırabilir, hem müşterinize hem de kendinize değer katabilirsiniz.

Müşterileriniz, ürün veya hizmetleriniz ve şikayet sınıflarınız sisteme tanımlandıktan sonra müşteri şikayetleriniz ile ilgili kayıtları AltaSoft üzerinden takip etmeye başlayabilirsiniz. Hangi müşterinizin şikayette bulunduğunu, şikayet sınıfını ve sorunun ne olduğunun tanımı sisteme girilmektedir. Kayıt tamamlandığında, müşteriye şikayetinin ele alındığıyla ilgili otomatik mail gönderilmektedir. Şikayet kaydı alındığı anda şikayet sorumlusuna bildirim ve mail göndermekte, şikayet sorumlusu tarafından ilerleme detayları sisteme eklenmekte, şikayetin giderilmesi ile ilgili faaliyetler ve sorumlular belirlenmektedir.

Gerek duyulduğunda, şikayet ile ilgili olarak düzeltici faaliyet de başlatılabilmektedir. Şikayet ile ilgili atanan faaliyetler de sonuca bağlandıktan sonra şikayet sorumlusu tarafından kontrol edilmekte ve şikayet kapatılmaktadır.

Müşteri şikayetleri ve hangi aşamada oldukları AltaSoft üzerinden izlenebilmekte ve talep edildiğinde liste halinde raporlanabilmektedir. Müşteri şikayetlerinizin yönetimini ve takibini web tabanlı, sistematik hale getirmeye hazırsanız lütfen bize ulaşın…

Demo Talep Et

Kuruluşunuz için en uyarlanabilir yönetim sistemleri çözümünü keşfedin.

Demo

E-Bültenimize kaydolun

En güncel haberler, özel fırsatlar ve ilham verici içerikler için bültenimize katılın! İlk olarak bilgilendirilmek ve ayrıcalıklı içerikler almak için kaydolun.